همزمان با هفته دولت:

سامانه جامع امور گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس رونمایی شد

(یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷) ۱۲:۵۵

این سامانه با هدف شفاف سازی فعالیت‌های گمرکی صبح امروز ۴ شهریورماه با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران سازمان منطقه ویژه پارس رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- سازمان امور گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس با توجه به الزامات قانونی ابلاغی به گمرک‌های مناطق ویژه و آزاد کشور، تحقق دولت الکترونیک در جهت شفاف سازی و تسهیل امور  گمرکی مورد بهره برداری قرار گرفت.

مهدی یوسفی در مراسم رونمایی از سامانه جامع امور گمرکی منطقه ویژه پارس، بهره برداری از این سامانه‌های نرم افزاری را گام مهمی در جهت کاهش فساد اداری و تسهیل امور اداری دانست.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود: منطقه ویژه پارس از بزرگترین مناطق ویژه در کشور از نظر وسعت منطقه ای است که با این حال میزان قاچاق از این منطقه نسبت به سایر مناطق بسیار کمتر است و امید است با راه اندازی این سامانه این میزان کاهش بیشتری داشته باشد.

یوسفی فرآیند اظهار گمرکی از راه دور و تسریع در گزارش گیری،اتصال آنی به سازمانهای ذیربط نظیر بانکها، گمرک، استاندارد،اظهار از راه دورو حذف بروکراسی زائد اداری و امکان اخذ مجوزها بصورت آنلاین را از دیگر مزیت‌های این سیستم جامع گمرکی بر شمرد.


افتتاه پروژه ها در هفته دولت 24
افتتاه پروژه ها در هفته دولت 22
افتتاه پروژه ها در هفته دولت 20
افتتاه پروژه ها در هفته دولت 18

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید