برگزاری دوره مربیگری بدمینتون در سازمان منطقه ویژه پارس

(جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷) ۱۲:۴۳

دوره مربیگری درجه 3 بدمینتون با حضور 20 نفر از علاقمندان این رشته به همت امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس و هیئت بدمینتون شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- کلاس مربیگری درجه 3 بدمینتون به مدت یک هفته با حضور 20 نفر از علاقمندان به این رشته در سالن مجموعه ورزشی سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

این کلاس به روش بین‌المللی شاتل تایم(shuttle time) با اهتمام هیئت بدمینتون شهرستان عسلویه در جهت گسترش این ورزش مفرح و جذاب با حضور مربی فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

حسن بزرگ زاد مدرس این دوره روش شاتل تایم(shuttle time) را بسته پیشنهادی فدراسیون جهانی بدمینتون در راستای نشر و گسترش این ورزش در بین عموم مردم و مدارس بر شمرد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری این دوره شاهد تاسیس باشگا‌های ورزشی و در نتیجه حضور بازیکنان منطقه پارس جنوبی در سوپر لیگ ایران در مدت زمان کوتاهی باشیم.

وی امکانات و زیرساخت‌های  مناسب ورزشی منطقه و اهتمام مدیریت ورزش سازمان منطقه ویژه پارس را عامل مهمی بر شمرد که با برنامه ریزی مناسب در سالهای آینده شاهد حضور بازیکنان خوبی از جنوب استان بوشهر در سطح اول بدمینتون کشور باشیم.

دوره آموزشی بدمینتون 7
دوره آموزشی بدمینتون 6
دوره آموزشی بدمینتون 5
دوره آموزشی بدمینتون 4
دوره آموزشی بدمینتون 3
دوره آموزشی بدمینتون 2
دوره آموزشی بدمینتون 1

                                                                                                     عکس از نقی حسینی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید