مدیرعامل منطقه ویژه پارس؛

شرایط جدید کشور نیازمند سخت کوشی است

(سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷) ۰۸:۱۸

سیدپیروز موسوی، در نشست مشترک مدیران سازمان منطقه ویژه پارس و مدیرعامل و مدیران شرکت پتروشیمی نوری گفت: شرایط جدید کشور نیاز سخت کوشی و تلاش مضاعف دارد و با تلاش بیشتر می توان چرخه اقتصادی و انرژی کشور را بیش از پیش به حرکت در آورد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-سیدپیروز موسوی، در نشست مشترک مدیران سازمان منطقه ویژه پارس و مدیرعامل و مدیران شرکت پتروشیمی نور با اشاره به وضعیت کنونی کشور و شرایط حاکم بر صنعت نفت، تولید و افزایش صادرات محصولات و میعانات گازی و پتروشیمی گفت: شرایط جدید کشور نیاز سخت کوشی و تلاش مضاعف دارد و با تلاش بیشتر می توان چرخه اقتصادی و انرژی کشور را بیش از پیش به حرکت در آورد.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس با اشاره به شرایط مطلوب حاکم در صنعت پتروشیمی کشور افزود: خوشبختانه در صنعت پتروشیمی به استانداردهای جهانی نزدیک شده ایم و در همین پتروشیمی نوری با توجه به میزان تولید و صادرات در این شرکت وثبات در این حوزه فعل خواستن و توانسته به خوبی صرف شده است.
سیدپیروز موسوی تصریح کرد:سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان پشتیبان و بازوی تولید در پایتخت انرژی کشور همواره تلاش خود را برای حمایت از صنایع تولیدی در این منطقه بکار گرفته و شرایط را برای فعالیت مطلوب تر شرکتها و صنایع مستقر در پارس جنوبی خواهد کرد.
در این نشست مشترک مدیرعامل شرکت پتروشیمی نور با اشاره به فعالیت ًهای در حال انجام در این شرکت گفت: این مجتمع پتروشیمی با سرمایه گذاری هشت هزار میلیاردریالی و اشتغال هزار و دویست نفری به عنوان چهارمین مجتمع تولید آروماتیک در کشور شناخته می شود.
در این نشست مشترک برخی مسائل تخصصی حوزه گمرک ، اچ اس ای، خدمات شهری ، حراست ارشد و ... مورد بحث و برررسی قرار گرفت.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید