مدیر عامل سازمان ونطقه ویژه پارس؛

هنر تحرک و پویایی جامعه است

(سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷) ۱۴:۴۳

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان استان بوشهر بر نقش هنر در پویایی جامعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مهندس موسوی در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از رویکرد توسعه نرم افزاری منطقه موازی با توسعه صنعتی آن خبر داد.

موسوی ادامه داد فعالیت‌های کانون نوید بخش است زیرا ابتکار و خلاقیت در زندگی را افزایش می دهد که این امر اعتماد به نفس افراد را به دنبال دارد و در واقع فعالیت‌های فرهنگی نشانه پیشرفته بودن جامعه است .

دیدار با مدیر کل کانون پر.رس فکری  7

مهندس موسوی افزود، میزان گستردگی فعالیت های کانون خوشبختانه امروزه بر خلاف گذشته که محدود به چند کلان شهر بود در سطح کشور صورت می‌پذیرد که این امر ما را امیدوار می‌کند بتوانیم از کانون در فعالیت‌های فرهنگی در پارس جنوبی استفاده نماییم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، شناخت بزرگان ادب و فرهنگ کشور، عملکرد حرفه‌ای در زمینه آموزش و همکاری نزدیک با سازمان آموزش و پرورش را از مواردی بر شمرد که بایستی سر لوحه فعالیت کانون قرار بگیرد.

موسوی همچنین خواستار آن شد که کانون در برگزاری جشنواره‌های تاتر کودک، مسابقات ورزشی، جشنوارههای صنایع دستی با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های منطقه اهتمام ویژه داشته باشد.

دیدار با مدیر کل کانون پر.رس فکری  6

عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز ضمن اشاره به اهمیت خدمت رسانی و توجه بیشتر مسﺌولان به مراکز فرهنگی هنری جم ، کنگان ، عسلویه و نخل نقی به معرفی فعالیت های 40 گانه کانون پرورش فکری پرداخت و لزوم همکاری های بیشتر پارس جنوبی در پیشبرد اهداف آموزشی کانون را ضروری دانست.

دیدار با مدیر کل کانون پر.رس فکری  1

وی بر ایجاد فضایی مطلوب و آرام برای آموزش مهارت های زندگی ، اخلاق شهروندی ، آموزش تفکر انتقادی با شیوه های هنرمندانه و خلاقانه ؛ مانند نمایش عروسکی ، برگزاری کارگاه های کتاب و قصه گویی در مراکز روستایی و کم برخوردار جنوب استان تاکید کرد و حمایت همه جانبه مدیرعامل پارس جنوبی را در این زمینه خواستار شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید