مدیر جدید هسته گزینش عسلویه معارفه شد

(سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۱:۵۶

صبح امروز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه، با حضور مهندس موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و سید سعید حیدری طیب، رییس گزینش وزارت نفت، مهراب قبادی به عنوان مدیر هسته گزینش عسلویه معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در مراسم معارفه مدیر جدید هسته گزینش، با بیان این نکته که منطقه ویژه پارس دومین منطقه در سطح وزارت نفت است که دارای هسته گزیینش است افزود، با توجه حجم بالای نیروهای صنعت نفت در منطقه و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه هسته گزینش در عسلویه در سال 90 راه اندازی شد.
موسوی افزود، وزارت نفت در کشور از جمله وزارت خانه‌هایی است که کمترین میزان فساد را درآن شاهد هستیم و این امر به دلیل وجود تشکیلات قانونمند در گزینش این وزارت خانه است.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد، تشخیص درست از غلط در گزینش کار بسیار دشواری است مخصوصا در مورد گزینش پست‌های کلیدی این امر بیشتر نمایانگر می‌شود.
سید سعید حیدری طیب،رییس گزینش وزارت نفت نیز در این مراسم وزارت نفت را از جمله مراکز حیاتی در کشور بر شمرد که تصمیمات آن علاوه بر حوژه انرژی در حوزه سیاست خارجی و اقتصادی نیز اثر گذار است.
حیدری طیب افزود هم اکنون نزدیک به 250 هزار نفر در صنعت نفت و گاز کشور مشغول به فعالیت هستند که نیمی از این افراد باید به صورت مداوم گزینش شوند.
وی افزود مولفه مهم در مورد مدیر گزینش علاوه بر اخلاق مداری و قانون مداری، امانتداری است زیرا اطلاعات شخصی افراد مورد بررسی قرار می‌گیرند که باید ظرافت‌های این امر در نظر گرفته شود تا به کسی تعدی صورت نگیرد.
حیدری ادامه داد گزینش در واقع نوعی مانع برای انحرافات خواهد بود و در نتیجه فعالیت آن بسیاری از پرونده‌های حراستی و قضایی اتفاق نخواهند افتاد.
حیدری در پایان از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به جهت نگاه ویژه به امر گزینش و تلاش‌های ایشان در جهت راه‌اندازی هسته گزینش عسلویه در سال 90 قدردانی کرد.

مهران قبادی مدیر جدید هسته گزینش عسلویه سابقه 16 سال فعالیت در صنعت نفت را دارد.معارفه مدیر جدید هسته گزینش عسلویه 12

سید سعید حیدری طیب،رییس گزینش وزارت نفت

معارفه مدیر جدید هسته گزینش عسلویه 11

 مهران قبادی مدیر جدید هسته گزینش عسلویه

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید