مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در آیین گرامیداشت روز معلم؛

توسعه پارس جنوبی حاصل تلاش معلمان است

(دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۵:۰۶

سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در آیین گرامیداشت روز معلم در عسلویه گفت:تربیت متخصصان صنعت نفت و توسعه پارس جنوبی حاصل تلاش معلمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سید پیروز موسوی در مراسم « سپاس معلم» که به مناسبت گرامیداشت روز معلم در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد با بیان اینکه منطقه عظیم پارس جنوبی نتیجه زحمات معلم است گفت: طراحی،ساخت و توسعه تاسیسات حاصل تلاش شاگردان معلم هایی است که همواره نقشی مهم در هدایت و تربیت متخصصان کشور داشتند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز کشور حساس است گفت:ملت ایران به عنوان شاگردان مکتب امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای درس ایستادگی و مقاومت را به خوبی فرا گرفته‌اند و این امر رمز جاودانگی ملت ایران در تمام سالهای تحریم در این چهل سال است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: ما برای صادرات نفت خود از کسی اجازه نمی گیریم و تولید ،توزیع و صادرات این محصول همچون گذشته ادامه دارد و این قبیل شعارها هیچگونه تاثیری بر ملت ایران ندارد.

موسوی با اشاره به برخی طرح های سازمان منطقه ویژه پارس دز زمینه آموزش و پرورش  گفت: خوشبختانه نتایج برگزاری طرح نخبه پروری بسیار مطلوب بوده است و این طرح همچنان با جدیت در شهرستان های دیر ،کنگان،جم ،عسلویه ،دشتی و تنگستان با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد از ظرفیت اساتید استان بوشهر در این دوره ها استفاده شود و این موضوع را در تمامی قراردادهای مرتبط با این طرح دنبال خواهیم کرد.

 

گرامیداشت روز معلم 8
گرامیداشت روز معلم 7
گرامیداشت روز معلم 6
گرامیداشت روز معلم 5
گرامیداشت روز معلم 4
گرامیداشت روز معلم 3
گرامیداشت روز معلم 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید