مدیر عامل منطقه ویژه پارس

توطئه های دشمنان کشور با درایت کارکنان صنعت نفت خنثی می شود

(دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸) ۱۶:۰۰

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس صبح امروز (دوشنبه ٣١ تیرماه) در جمع برخی از کارکنان این سازمان با اشاره به وضعیت کنونی جهان و توطئه های استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز توطئه های بزرگی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران در جریان است و وظیفه همه ما در شرایط کنونی حفظ وحدت و پرهیز از رفتارهای تفرقه افکنانه است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،سید پیروز موسوی افزود: پارس جنوبی از مناطق مهم و حساس کشور است و لازم است همه کارکنان با درک شرایط کنونی و حفظ آرامش خود اجازه دهند مسئولان صنعت نفت بررسی های لازم را در خصوص نحوه و زمان اجرای این طرح اتخاذ کنند.
وی تصریح کرد : در این منطقه استراتژیک و در حالی که توطئه های دشمنان علیه صنعت نفت بیش از گذشته شده ، این تلاشگران صنعت نفت هستند که در مسیر تلاش و توسعه این آب و خاک کمر همت بسته اند.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس با اشاره به نجابت فرزندان ایران اسلامی شاغل در صنعت نفت افزود : بدون تردید با همت همه جانبه و اتحاد یکپارچه می توانیم از این مسیر سخت عبور کنیم و قطعا برخی مشکلات با هم اندیشی همه جانبه قابل مرتفع شدن است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید