در جلسه هماهنگی با حضور شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس:

لوازم تحصیل مورد نیاز بیش از هزار نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد پارس جنوبی مهیا شد

(سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۰۰

در جلسه هماهنگی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس، مقرر شد اقلام مورد نیاز بیش از 1000 نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر، تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- جلسه هماهنگی کمک به دانش آموزان نیازمند منطقه ویژه پارس با حضور مهندس موسوی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، رییس کمیته امداد شهرستان عسلویه و نمایندگان شرکت‌های مستقر در منطقه، ظهر امروز سه شنبه 26 شهریورماه برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد، ملزومات مورد نیاز بیش از 1000 نفر از دانش آموزان مدد جو و اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر توسط شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی تهیه گردد.
این ملزومات شامل لوازم تحریر، پوشاک و سایر وسایل مورد نیاز دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه این 4 شهرستان می‌شود که در اختیار کمیته امداد این چهار شهرستان قرار می‌گیرد.
جزیره‌ای عمل کردن اثر بخشی کمک‌های شرکت‌های منطقه را کاهش داده است

جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها 1
مهندس موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این جلسه با اشاره به اولویت کمیته امداد در راس وظایف مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه ویژه گفت: متاسفانه با جزیره ای عمل کردن شرکت‌های مستقر در منطقه، اثر بخشی فعالیت‌های حوزه مسئولیت اجتماعی در منطقه کاهش یافته است.
موسوی یکی دیگر از آفت‌های جزیره‌ای عمل کردن را تهیه مازاد برخی اقلام و در نتیجه اسراف و از سویی فرآهم نشدن برخی دیگر از ملزومات مورد نیاز در این فرآیند بر شمرد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود؛ بر اساس نقش حاکمیتی سازمان منطقه ویژه پارس که از سوی مقام عالی وزارت به این سازمان تفیذ شده است، از این پس کلیه فعالیت‌های حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌های مستقر در منطقه جهت نتیجه بهتر، از طریق سازمان منطقه ویژه پارس صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد؛ با انجام این امر شرکت‌ها بهتر می‌توانند به مسئولیت اصلی خود که همانا حفظ و استمرار تولید است برسند و در این بین سازمان منطقه ویژه پارس نیز بهتر می‌تواند با مدیریت کردن فعالیت شرکت‌ها، پاسخگوی جامعه محلی باشد.

جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها 7
موسوی در پایان افزود؛ نتایج حمایت از دانش‌آموزان مناطق پیرامونی اثر بخش بوده است و شاهد آن هستیم که قبولی مناسبی در کنکور امسال در این مناطق داشتیم.
نمایندگان شرکت‌های مستقر در منطقه هم با اشاره به اینکه کمک‌های مستقل هر یک از شرکت‌ها نارضایتی ساکنان مناطق پیرامونی را به همراه داشته است، اعلام آمادگی کردند که در زیر چتر سازمان منطقه ویژه پارس فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را پیگیری نمایند.

جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها 2

دکتر یاسری دبیر شورای راهبردی پتروشیمی منطقه پارس

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید